Jag tycker livet är helt otroligt!

”Som om vi känt varandra hela livet” Tvillingsystrarna Emelie Falk och Lin Backlund adopterades från ett barnhem i Indonesien för 29 år sedan. De växte upp ovetandes om varandras existens – bara fyra mil emellan. För ett år sedan sökte Emelie upp Lin på Facebook.
”SOM OM VI KÄNT VARANDRA HELA LIVET” Tvillingsystrarna Emelie Falk och Lin Backlund adopterades från ett barnhem i Indonesien för 29 år sedan. De växte upp ovetandes om varandras existens – bara fyra mil emellan. För ett år sedan sökte Emelie upp Lin på Facebook.

Joy, visa detta för Stefan. (Han som inte tror på slumpen) De här tjejerna träffades efter 27 års frånvaro. Det visade sig att båda var lärare, båda hade gift sig på exakt samma datum, båda hade dansat exakt samma bröllopsvals m m. Dna-test visade på 99,98 % likhet! Snacka om enäggstvillingar och slump. För världen är ju ändå stor och adoptivföräldrar finns ju så gott som överallt. Så hamnar de i Sverige, med bara 4 mil emellan. :)

Idag har jag fått flera roliga gillanden och medkommentarer till ab:s artikel om våldet i Malmö. En ful, flera fina vill jag säga för allt är ju inte bra här i livet, bara det mesta :)

En del tycker som jag, se http://www.dn.se/ledare/huvudledare/nu-far-det-racka.

Nu blir det väva, pläd nr 2 är i full gång. Så märker jag att jag tryckt på någon knapp igen, men jag tror jag fixade det?



Kommentarer
Postat av: lin

Vad roligt att du tagit upp artikeln... och samtidigt konstigt att läsa om det på en annan människas blogg :) men det ÄR spännande och vi är glada att dela med oss av vår historia.



/Lin

2012-02-03 @ 10:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0