Lördag morgon, -19, strålande sol.

Och i natt har vi mer eller mindre gått eldvakt för att inte frysa ihjäl.
Igår hände ju det här roliga:
Vi firade födelsedag med den här hemsydda presenten:
Inte Daisy, men väl pläden. Jag sydde den av ett par gardiner och lite pälstyg. Att jag absolut måste ta ned gardiner och sy av berodde på mönstret på gardinerna :)
Vi har väl alltid tyckt om änglar både Joy och jag + att jag gärna ville ge henne en ängelpläd som tack för hon INTE blev mitt andra änglabarn :)
Mariestadstidningen hade en jättefin bild och en stor artikel om våra kära vänners duktiga dotter! Det är bara att gratulera.
Idag väcktes jag på ett väldigt smeksamt sätt:
Bara Douglas saknas :) Ha en bra lördag alla, det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0