Tack hela min härliga familj

och alla fina vänner som har varit här och stöttat oss just nu, när vi behöver det så mycket. <3
Fått nytt hjärta nu redan! Med ett tillhörande litet till käre maken. Tack kära kära syster och svåger!
Papegojtulpaner! Tack kära vänner Loodhs!
En bra bok med trevligt bokmärke samt två trisslotter från våra andra kära sjuklingar :) som mådde bättre idag i alla fall. Tack kära vänner Kjell o Lilian!
Min älskade tvåa, fyra och femma har kommit hem och styr oss med starka nypor! Och snart kommer trean med pizza! Fyran med familj hade massor med härlig torr ved väl förpackat och lätt för mig att bära in :) Sedan alla underbara samtal, sms och meddelande!
Jag har verkligen fått erfara att jag har mycket att leva för och framför allt fortsätta leva <3
Älskar er alla!
+ ett jättegrattis till älskade trean! Sonen! som vann 87 000:- i går! Det är du verkligen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0