Tisdagkväll.

Jag har pratat med nästan hela min kära familj plus min käraste vän. Hon mår mycket bättre och jag går upp till avd i morgon efter ultraljudet. Min käre make mådde också skapligt, det skavde lite i ögat och läkningen var väl inte heller så bra. Men om inget negativt inträffar så får han sjuktaxi hem i morgon. Så just nu är jag mer oroad över min etta än över de andra. Hon verkar så himla trött och sårbar, käre maken vill att vi åker upp så snart vi kan och det vill jag med. Även om man inte längre är så mycket värd jobbmässigt så klarar man väl i alla fall att traggla läxor med barn :)
Håll tummarna för mig så jag inte försover mig eller halkar i diket eller eller eller :)
God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh, jag skulle vilja följa med upp! Jag ringer och väcker dig imorgon! Love you! Puss

2012-02-21 @ 22:15:46
URL: http://Lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0