Jag satt i vävstolen och

bara njöt: Så jättekul att påbörja nytt mönster .............. en stund i alla fall, sedan upptäckte jag turligt nog ett det var en enda ruta fel. Men en ruta i damast innebär alltså ren katastrof. Dåså: svälj förtreten, gå lugnt hem och rita om. Passa sedan på att göra allt som inte blivit gjort på "göra-listan" :)
Och eftersom jag förärat mig själv och min familj en Anti-Jante-lista så tänker jag numera helt omvänt. Det är inte alls därför att jag är så himla dum och dålig att mönstret blev fel, det är därför att jag är orädd och modig, vågar något nytt, ser när det blir fel och gör om det! Bra! (Mia Törnblom)

Kommentarer
Postat av: Suz

Väldigt bra, positivt tänkande ;)

2012-01-28 @ 00:47:54
Postat av: Suz

Ps. Det är ju det som gör konst till något unikt - inte fel utan - på mitt sätt, min "tolkning"

2012-01-28 @ 00:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0