Tack ni kära

för underbara kommentarer: Suz, du är som vanligt så klok och sätter alltid fingret på den ömma punkten :) Nej, Tomas Bodström har inte varit riktig kandidat, alltså tillfrågad officiellt. Men AB:s Lena Mehlin propsar fortfarande för att han är en stjärna som S inte utnyttjar. Jag håller helt med dig om hans person, anser inte på något sätt att han tillfört S något väsentligt. Det är ju inte heller lätt att sia om framtiden. Dagens väljare är verkligen inte alls synonyma med gårdagens. Och det är ju helt rätt. Politík=statskonst=att leva. Politiken måste ju spegla och styra dagens samhälle och jag kanske tror att en människa med den bakgrunden som Stefan Löfven har, verkligen kan dagens samhälle. Hur som! Lycka till och jag hoppas verkligen att vi ändrar kurs nu - från det ökade klasssamhället till Vi gillar och behöver olika!
För övrigt har jag fått krama Joy och Stefan idag, de var på genomresa och tog käre maken med sig. Mc-mässa i Göteborg, hoppas de får en trevlig dag. Jag skall vältra mig i historia; skriver f n om fotografen Erik Ruds liv och det är så himla intressant - det är liksom både forntid och nutid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0