Trött, trött!

Jag har drabbats av nytt år-syndrom som jag gör varenda år i januari. Överlycklig för att vi går mot ljusare tider, då vill jag verkligen städa, tvätta, måla, stryka, pynta, sticka, väva, sy, sätta frö, gå långa härliga promenader, börja träna ja, allt roligt vill jag göra på en och samma gång:))
Har börjat lite med att städa och flytta om i köksskåpen. Det ska bli så roligt med ett nytt skaffer, ett som man kan gå in i. Det gör inte så mycket att man nästan bara kan ta ett steg, det är känslan som är viktig:))) Och spetsen på hyllkanterna, äggen i mitt vita spilkum, Ögonkakaoburken, den gamla sockerburken, den fina smörtunna, silltunnan m m m m. ¨
Idag har det varit städa glasskåp, gått ut och gått, klyvt ved (snart färdiga), stickat färdigt ena pulsvärmaren, fått hem 600 gr härligt pälsspill som jag ska göra många roliga saker av.
Nu orkar jag inte vara upp längre:
God natt alla nära, kära och alla övriga trevliga människor!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej finaste mamma! Jag ringde förut men jag tror att ni bastade :-). Jag har ordnat en ny mailadress nu, [email protected]önt, då slipper jag all skräpmail som jag får jämt och ständigt :-D. Hoppas att ni har haft en toppenbra kväll! Vi hörs imorgon! Kraaaam <3

2012-01-12 @ 21:30:07
URL: http://lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0