Vi har ju gått här och klappat oss för bröstet!

Och tyckt att våran gamla Valborg i alla fall är en riktigt kaxig kämpe, hon avlivar allt inom räckhåll-inklusive huggormar, hermeliner m m. Men nu såg jag ett klipp på Aftonbladet (kan inte fatta varför jag fortsätter läsa den blaskan) och såg med egna ögon en katt ge sig på en krokodil i en kamp om räkor. Han klöste krokodilen två gånger och visste precis var den hade mjuk hud. Den stackars stora krokodilen gav sig något slokörad iväg :)
Halva pläden är nu vävd trots trassel i början, kära familjen befinner sig i trygghet - t o m Mimmi har hört av sig och jag har skrivit klart en stor artikel till Krönika. Men mycket annat har jag ju inte fått gjort :(
Precis klotrund är hon, jag fattar inte hur hon kan vara så smidig och snabb som hon är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0