Alla ni fina som tittar!

Vi har haft en känslofylld dag, med många kramar, lite skäll, många pussar, lite del, lite prestationsångest, lite farvälångest, lite ågren för bilrökning, lite ågren för polisens inblandning  (precis som om vi inte klarar våra supersmarta barn själva) So What! Här är vi: Levande friska några erfarenheter rikare!; Det var de unga! Nu till de gamla: Oj, oj, vi måste lära oss att vika ut oss snabbare, vi måste fatta att en 10. och en 11-åring är lite snabbare än oss i båda kropp och själ!!!! Men vi har bevakat dom gemensamt hela tiden och vi överlämnar dem tillbaka till föräldrarna: hela, fina och dom har haft jättekul!

Kommentarer
Postat av: Where The Forest Ends

Då är nog palt ungefär samma sak för dig och mig. För mig har det också med blod att göra. Jag tror dig till 100% När jag var liten vet jag att mina föräldrar fick för sig att vi skulle äta sånt där sladdrigt paltbröd, tillsammans med någon vit sås tror jag?



Kul att du gillar bloggen!

Vilka typer av inlägg är bäst?



/Charlotta

2012-07-09 @ 00:26:42
URL: http://wheretheforestends.blogspot.com
Postat av: Josefine

Tack för en trevlig helg! Stora kramar

2012-07-09 @ 07:34:10
Postat av: Anonym

Tack för allt hela veckan lång! <3 Ni är bäst i världen! Har försökt ringa en miljon gånger, haha, går inte att komma fram någonstans? Måste ju berätta om lyan! Puss. Love you!

2012-07-09 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0