Hej alla nära och kära! Så var man tillbaka här och i livet dessutom :)

Utskriven idag med fin-fina värden, lycklig som ett barn på julafton :) Nu är det bara ork, kraft och kondition som fattas och det får jag jobba med alldeles själv.
Känner mig väldigt välkommen hem, pussas av fyra goá djur, en lycklig make och en ledsen Mimmi. Och ledsna är vi ju allihop, så fruktansvärt onödigt tragiskt med lille goa Laban. Men vi får se det som en ynnest att ha fått lära känna honom, han var den absolut sötaste hunden i hela världen!
Jag ska inte sitta här och hänga för länge, men vill tacka hela min underbara familj, våra underbara vänner och alla människor som stöttat mig så mycket genom den här hemska tiden. Ord är för små ibland!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Välkommen tillbaka och känn hur livet leker :-)

Kraft, ork och kondition kommer du att snart bygga upp igen. Jag kan dra ut dig på träningsrundor i alla väder ;.)

Kram syster min.

2012-06-18 @ 19:58:18
Postat av: Anonym

Jag älskar dig min fina mamma! Så härligt att läsa dina ord igen <3

2012-06-18 @ 23:19:48
Postat av: Anonym

Välkommen hem igen!

2012-06-20 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0