Vaknar till en bättre dag.

Troligen har jag drabbats av varannandagsdepression :) Och det är ju inte fel alltså. Man får ju i alla fall lite mer glädje än den som är heltidsdeprimerad:) Det kan ju också vara juicen. Jag fick ju vara utan den nästan en hel vecka! Men nu dricker vi världens godaste juice minst varje frukost. När vi ska lyxa rejält dricker vi juice och äter hemgjord nyponsoppa som också är världens godaste!!!
Jag har bestämt mig för att ladda mangeln med ett vackert vitbroderat lakan och därefter tillbringa hela dagen i växthuset! Jag nås på min mobil. ( Joy eller Annelie, vill ni vara snälla och skriva upp mitt mobilnummer i en kommentar, jag har nämligen glömt det och käre maken har bytt mobil och råkat sudda hela kontaktregistret :( )
Det är ju tur att vi har kvar lite glädjespridare trots att dom är så pyttesmå och kommer mitt i den våriga gräsmattan. På framsidan har lika små krokusar dykt upp, också dom är den s k gräsmattan :).
Vi tittade på 30 gr i februari i går. Jag är så kluven när det gäller den serien. Så bra skådespelare, så bra ide´ men ack så himla överdriven i vissa situationer. Då känns den ju så oäkta trots att rollerna görs så himla bra. Mannen Glenn där, han har fått mig att förstå att det kanske inte bara är pedofili som driver vissa män till Asien, det kan tydligen vara gulliga, snälla, småtjocka svenskar också som längtar efter hem och barn :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi, här är ditt nummer 073-822 20 19 :). Kram

2012-03-06 @ 16:48:35
URL: http://Lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0