Soliga söndag, solig Mors Dag

Och här har det firats med gosefrukost och presenter. Jag känner mig nästan lite omtumlad, titta vad fint jag har fått:
Ursäkta kvaliten på bilden, det var svårt att ta på sin egen arm med vanlig kamera. Men detta är i alla fall ett armband med Barncancerfondens logga och liten rosa pärla. En viss del av priset går direkt till Barncancerfonden och jag känner mig stolt över att ha fått detta. Tack älskade femman!
Den här vackra silverkedjan fick jag av käre maken som ett tack för alla de barn vi haft tillsammans. Det kändes verkligen fint!
Och så det vackraste olivträdet någonsin, har nu fått sin plats på altanen :) Tack älskade Ettan! Jag önskar verkligen en bra dag för alla! Så otroligt många duktiga, vackra och starka kvinnor det finns överallt och den sammanhållning som så sakta håller på att växa sig fram mellan kvinnor!

Kommentarer
Postat av: Suz

Hmm jag hoppas du sett det lilla svarta paketet som kom med? Så den inte står i sol och värme annars ska det stå just i solen gärna :))

2012-05-27 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0