Alla helgons dag idag!

Och det har varit en underbart fin dag. Jenny, Marcus och tvillingarna hämtade våra kära i morse och själva tog vi Cita, Hjärtat och Joys bil och for till Sannahed. Där väntade kära bror och bästaste svägerskan med kaffe och supergoda smörgåsar samt givetvis trevligt prat. Sedan packade vi oss alla i Mitshubishin och åkte till kyrkogården i Frövi. Pyntade pappas och mammas gravplats med blommor och tända ljus. Det senare gjorde vi också för farmor, farfar och Martin även om den graven börjar se åldrig ut. Jag min knäppstare hade ju glömt kameran hemma-som vanligt-men käre bror ska skicka kort, tur.
Det är så himla kul att märka hur mycket man minns av sin barndom, ställen och namn. Och än mer blir det ju när man har ett syskon med sig. Det jag hade glömt kom Ove ihåg och tvärsom :)
Så bjöd käre bror på en mycket god måltid. Jag kan varmt rekommendera pizzeria Valentino i Kumla!!! En pizzeria med vedeldad ugn, inget matos och dessutom högklassig meny förutom pizza. + fullständiga rättigheter så kära svägerskan och jag drack varsin Mariestad och njöt av det. De båda karlarna skulle ju köra :)
Nu är vi hemma, barnen är hemma och är lika nöjda som vi. Om en stund börjar Så mycket bättre.
Tack kära kära bror och svägerska för en mycket fin dag. Självklart också käre maken :)
Hoppas att alla har en fin allhelgonkväll.

Kommentarer
Postat av: Ove

Så sant som du har skrivit Ibland trivs man mer än bra

2012-11-04 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0