Ännu mer glädje i dag!

Först Barack Obama! Det är en stor seger för mänskligheten och jag är verkligen lycklig över hans omval. Det bevisar att de flesta människor ändå är människor. Ok, visst! Ku klux klan lever och verkar både i USA och här, det är bara namnen som skiljer. Här kallar de sig demokrater och heter Sverigedemokraterna. 
Därefter: är jag så glad för att kära kommentarer, tack syster yster, Robin, käre bror, Mimmi (fast det blir nog både nytt kakel, skafferi, ny färg-kanske t o m nytt hus)))) och stort tack till våran Sandra. Vi håller tummarna för Noah, han kommer att bli frisk och stark, det kan han inte undgå med en sådan familj :)
 
Ja, detta skrev jag i går kväll men telefonen ringde och sedan glömde jag datorn. 
Dagen som idag är en mycket typisk novemberdag med 0 dagsljus, fukt, strilande iskallt regn och dimma. Men jag bryr mig inte utan är inne och städar. Vi ska ju åka till Nyköping i helgen, visserligen endast lördag till söndag men det är ändå roligt.
 
Hoppas att hon är gladare nu :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0