Jag sitter med ett berg av tvätt :)

Smutsig, ren, blöt-det är bara att sortera upp. Men gör jag det då? Nej! Jag går in till Youtube och spelar upp först Magnus Uggla med Jag och min far, därefter Olle Ljungström med Jag och min far. (Det är Olle som gjort den här underbara låten) och det var Magnus som tog upp den till nytt liv i går kväll. Det absolut inte klokt hur bra Så mycket bättre är!!! Man kan verkligen säga att det skapar positivitet!
Nu återgår jag till tvätten och känner mig genast mycket gladare. Thank you for the music!!!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag lyssnade på låten, jättebra! Hörs imorgon! Kram

2012-11-04 @ 19:34:33
URL: http://lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0