Kvällen är här!

Och jag är trött efter bak och matlagning och av frågor :)
Tack så himla mycket Robin! Tack så himla mycket Mirijam! Tack så himla mycket Lilian! Tack så himla mycket systeryster, faktiskt någon gång också bror kär, och säkert fler som skrivit som jag inte minns just nu. Det är så -
det går inte att beskriva- kulroligtfacit-nej, det GÅR inte att beskriva. Det är helt enkelt kommunikation: att få kommentarer-ilskna, ifrågasättande, hålller inte med, mm, mm, mm! Det är ändå så himla skönt att få kommentarer!!!!!!  De roligaste är de diskusterande, var är då min dotter-min tvåa?
Älskar er så himla mycket allihop, men skulle så gärna vilja ha en familjefajt här på bloggen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vet inte om jag vågar skicka några kommentarer mer
de hamnar ju på fel ställen i bland-:) Fast lite roligt var det ju !
Hälsa alla dina vackra barnbarn.

2012-11-04 @ 10:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0