Solig novembertorsdag.

Det är sol ungefär varannan dag, tack och lov! Annars skulle man nog inte överleva :)
Igår hämtade vi bilen till en kostnad mot 5 500 kr att jämföra med Volvos kostnadsförslag på ca 19 000, troligen mer! Vad ska man säga? Ja, naturligtvis är vi glada för att våra planerade 20 000 nu räcker till både husvagnsservice, bilreparation och inköp av nya däck. Det blir ändå någon liten tusing över.
Järtat var det inga större fel på, hörsel- och synsvagheter är åldersrelaterat, förmodligen även inkontinensen. För övrigt var hon i bra kondition, hjärta och lungor var bra, pälsen fin-inte ens grånad och hon verkar ju väldigt pigg. Sedan beror det på hur mycket kiss matte orkar med. Om det vore på golvet så ok. Torka och tvätta golv är ju en baggis, men det är på kuddar, fåtöljer, sängar, soffor och andra mjuka svårttvättade grejor :(
Min födelsedag tackar jag mycket och glatt för. Hade mängder med grattishälsningar, en jättefin fotomontering från käre bror, två jättefina hyacintgrupper från bästa vännerna Kjell o Lilian som för övrigt också var här och fikade. Vackra tulpaner från käre sonen och sonsonen som var här på middag. Så hade jag ju också blivit gratulerad av Joy o Stefan, samt Stefans fina föräldrar. Stort tack allihop!
 
I Tidan. Kan verkligen rekommenderas :)
 
 
 
Bilder från övriga presenter kommer när vi fått dem på plats :)
 
En annan trevlig sak som hände på min födelsedag är att jag sålde bra på Tradera! Det var jättekul och gav mersmak :)
 

Kommentarer
Postat av: syster mycket glömsk

Hur j...a glömsk får man bli. I tisdag gick vi promenad, du sa att Roger skulle komma på kvällen det var den 13 november. Du fyllde år och jag sa inte ens grattis:-(((
Får göra det nu för tisdagen kan vi inte backa tillbaka till. GRATTIS syster present kommer :-)

2012-11-15 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0