Igår, tisdag, gick jag på systerpromenad :)

Det var för en gångs skull bra väder, ingen blåst, inte särskilt kallt och inget regn. Tack vare kära syster-yster fick jag både frisk luft, motion och mycket material: både lärkkottar och kastanjer.
Får jag presenter syster-ysters hund, Asta Kask!
 
Idag har kära maken och jag gått exakt samma väg och plockat ännu en korg med material. Titta noga där Asta sitter, så syns massor av kastanjer. Det var i går det! Idag är det tomt :).
Med så god hjälp med materialinsamlandet så kommer jag nog att överleva den här hösten med.
 

Kommentarer
Postat av: syster

Tack själva, men om vädret har vi olika uppfattningar. Det var ganska kallt tyckte jag och den lilla vind som var kändes nordlig.
Därav täcken på Asta :-) Har tittat under vårat kastanjeträd där brukar vara fullt med kastanjer, men icke i år!

Kram

2012-10-25 @ 07:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0