Säger så här:

Tack mina älskade barn, tack alla älskade och verkligen behövda vänner, tack alla som bryr sig. Jag skriver alltid bara det som jag tycker, individuellt tyckande alltså. Och. Det som är så vitt jag kan bedöma; dokumenterat fakta. Och jag tycker liksom inte att någon är förmer än någon annan, oavsett vad någon annan gör eller lyckas med. Alla har samma värde, alla gör dock inte sitt liv till sitt eget. Men det beror faktiskt, tyvärr,såklart, givetvis m m m m inte på hud-och hårfärg. Religion är farligare, politik är ännu farligare - men korkade värderingar (fådda hemifrån) är farligast. Och det gäller naturligtvis ALLA! Rent ut sagt: hela VÄRLDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0