Tur i oturen

är ju att jag mår så bra och orkar så mycket när käre maken är dålig. Det är bra när man kan täcka upp för varandra. I morgon kommer han troligen hem i alla fall och jag hoppas innerligt att de har hittat vad som är fel. Just nu lutar proverna åt att det är en inflammation i tjocktarmen, förhoppningsvis inte av kronisk art.
För övrigt går ju dagarna fort här. Jag har ju inte orkat något på ca 5-6 år så det finns verkligen att göra, jag lovar!
Ser ni vad som närmar sig?
 
Jag, Ewa och Roger julafton 1977. Pappa är fotograf så klart och kortet är taget på Älgstigen 32 i Mariestad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad mysigt om vi kan fira jul på älgspåret i år :). Puss

2012-10-18 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0