Visst har man väl rätt att vara stolt över sina barn?

Hur jag än beter mig så får jag inte fram fotot, men är ändå så stolt över min älskade lillflickas pris som första tipsare inom sitt jobb. VI vet ju hur duktig hon är men vi är liksom inte riktigt objektiva, ha ha! Kärleken ställer till det mesta och när det gäller ens barn så är ju kärleken hur tänjbar som helst :) Fast jag tycker ju att det här ÄR något att vara stolt över!!!
För övrigt är jag GLAD ikväll! Käre maken är hemma, felet har uppdagats, det var inte det allra VÄRSTA, det går att åtgärda. Nu sitter han här framför datorn och fnissar, förmodligen något "göra bort sig-motorprogram", och jag är hur lycklig som helst över att han finns här och fnissar :).
 

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

Vad roligt att läsa att livet verkar lite lättare för er:) vi längtar så efter er bägge och ska försöka ta oss ner innan snön kommer;) krama morfar!

2012-10-19 @ 06:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0