Warandag :(

Ju närmare frikoppling jag kommer ju tråkigare är det att behöva äta det där råttgiftet. Men, men! Det är bara en dryg vecka kvar och har jag orkat 13 veckor så orkar jag väl ännu en.
I helgen som gick tog vi husvagnen och åkte tillsammans med vännerna Loodhs till Lidköping igen. En upprepning av förra året, men i år blev det så mycket roligare därför att vädret var så fint :)
Sprang på en och annan loppis, shoppade loss på HusvagnsSvensson (två jättebra caféstolar á99 kr st) åkte runt och tittade på salubilar, handlade mat, grillade gott och myste. Lördag blev det ju den stora fina marknaden givetvis samt vår favvorestaurang, Milano, som har underbart god mat. På kvällen fick vi oss en rejält glad överraskning: Far och son Berglund kom på en fika i husvagnen :) Jättekul!
Mysiga Rådhuscaféet Lidköping.
Kan det här vara något för Mimmi?
Glada marknadsbesökare :)
Älghornsbräken!
MajLis supergoda förrätt: bruchetta med mozarella, bacon och oliver.
Utanför fönstret satt en tax och bevakade oss noggrant!
Så till sist för idag: resultatet av mitt jobb förra veckan.
En suddig bild, som vanligt. Men det blev alltså en spetskrona och den sitter numera i sovrummet.
Den här veckans specialare är en Ernst. Visas när den är färdig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart slipper du varanskiten ;). Åh vad fin den blev! Min duktiga mamma <3

2012-09-05 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0