Lördag kväll 27 april 2013.

Vårat skafferi är färdigt :)
Käre maken säger: måste du flina så lyckligt hela tiden? Och så klart måste jag ju det, för jag är så nöjd! Och glad!
 
 
Här är det! Inte helt färdiginrett, jag håller just på med hyllspetsen :) Och det sväljer hur mycket som helst, alla grejorna till kära köksassistenten, alla andra bakgrejor, alla saker man använder ibland, all torrskaffning typ ärtor, bönor m m. Precis ALLT får rum i vårat pyttelilla fina-fina skafferi!
Så ska jag visa lite andra trevligheter. Vi börjar med en present som vi fick förra veckan, av svåger Kent och syster yster:
 
En burk egenplockat, egenrensad och hemkokt supergod lingonsylt :) Alltså jag är glad för den och käre maken är överlycklig. Stort tack! Nästa bild. Kan någon gissa vad detta är?
 

     Inte?   Då förstör jag gissningen med fakta :)     världens trevligaste och bästa hushållsrullehållare

Det här är bara inte sant :( Nu råkade jag trycka på den där j---a knappen igen som förstör så mycket och förstorar det jag inte vill :( Dessutom vet jag ju inte vilken knapp det är :(((
 
 Ännu en liten bild från skafferiet och därefter god natt! Ha en fin lördagkväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilket jättefint skafferi!!
Jag skulle också vara lycklig över ett så
vackert och funktionellt skafferi :-)
Va´duktiga ni är!

Kram

2013-04-28 @ 08:40:22
Postat av: Anonym

Vad fint det blev och vad duktiga ni är 😊. Love you!

2013-04-28 @ 09:48:35
Postat av: Broder Ove

Vilket fint skafferi ni har. Det måste vi se snar

2013-04-28 @ 10:02:57
Postat av: Robin

superfint!! bra med inspiration från er 2:) kramar!!

2013-04-28 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0