Någon har bett (tjatat) om att få bilder på skafferiet

som dock inte är helt färdigt än. Men eftersom jag provmöblerade i morse så var jag ju tvungen att fota och det ena ger ju det andra så här får ni se nästan alla pallar i hela huset :)
 
             
     
 Pall nr 1: I skafferiet, nr 2 finns i två exemplar- en vid vedspisen och en vid öppna spisen. nr 3 är vid kistan i hallen, avsedd att knyta skorna på. nr 4 fick tillhöra en karmstol i kakelugnsrummet, klädd med lin men brukar ha grått fårskinn över. nr 5 en gustaviansk pall som tillhör det lilla kurviga skrivbordet - klädd i vitt lin, nr 6 pianopall klädd med hemvävt ylletyg. nr 6 finns i tre exemplar och är mina högt älskade vävpallar, denna tillhör mattväven  nr 7 finns också i fler exemplar (fyra tror jag) och är Ikeas exempellöst braa stegpall - hur användbar som helst. Det var dem jag hade bilder på. Att det sedan finns två pallar på tv-rummet, tre i växthuset och hur många som helst i ladugården det kändes lite överfödigt att visa. Men, visst Ok: jag är palloman :) Är någon intresserad så säljer jag också :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0