Tittat på Trädsgårdhjälp (tror jag det hette)

Skulle vara något liknande Bygglov, Ernst m fl. Var väl någorlunda men absolut inte hoppaoleolehoppa oleole :(
Därefter har vi haft en diskussion som utmynnade i intet :( Käre maken och jag alltså) Före det ringde mina älskade Joy och Josse och vi hade "pratstunden" :)
Är orolig för världen i allmänhet. Är orolig för mina barn, barnbarn och mitt efterlängtade barnbarnsbarn i synnerhet :( Vilken värld lämnar vi till dem? Hur skall vi kunna återskapa? Ta tillbaka kunskaper- värderingar-naturtillgångar? 
Robin och Hannah! Värna om denne lille så välkomne, så oskyldige! Se på omvärlden, protestera-kämpa-låt inte lura er som vi har gjort :(((
Godnatt, sov gott mina nära och kära och självklart alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0