Tråkig söndagmorgon

slutade i en fin söndagkväll! I morse blev jag så ledsen, jag läste något som jag inte riktigt förstod men som sved. Därefter vaknade käre maken och var på ett väldigt dåligt humör, vilket jag omgående i vanlig ordning trodde var mitt fel. Ungefär så fortsatte dagen. Men sen eftermiddag ringde min Suz och det kändes som om jag fått en present! När vi då satt och pratade om en massa viktigt så knackade det på fönstret och utanför stod Joy och Stefan! Prata om att få fina presenter-tre på varandra!
God natt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste mamma! Ville bara säga att vi är hemma igen och resan gick bra! Vad var det för meddelande du fått? Kram <3

2013-04-08 @ 00:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0