Tredje dagen med pencillin och cortison

sjunde dagen med ögonsalvan och härmed kan jag till min stora glädje säga: jag mår mycket, mycket bättre :) Idag har jag städat, dammsugit och tvättat golv, vävt en bra bit trasmatta och fållat tio tabletter och två löpare samt lagat en hel del som fått ligga ett bra tag. Det är så skönt!!! att orka!!!
 
 
10 tabletter och en lång löpare.
 
 
En lång löpare som jag vävde förra året när jag just fått besked om min operation. Gissa att det är mycket tankar och känslor invävda i den :)
 
 
Nya gardiner har också kommit upp samt nya Ruthblommor planterade i de vackra blå :)
 
 
Och det har dunkats och slagits på den här gamla mattan som suttit uppe så länge och som jag inte orkat titta på ens.
Nu kommer snart Mimmi hem och vi ska äta lite god gulaschsoppa och sedan spela AlfaPet. Ha en bra kväll alla ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0