Numera lånar jag bara bilder :)

Speciellt med bra texter till :) som inte kom med, fick faktiskt göra ny stöld :) Kan väl då få lägga till att det                                                                                  gäller även flickor och deras mormor/farmor.

jag tappar min sked ibland”, sa den lille pojken. “Det gör jag med”, sa hans morfar. Pojken viskade svagt: ”Ibland kissar jag på mig”. ”Det gör jag också”, skrattade hans morfar. ”Och sedan gråter jag”, sa pojken. Den gamle mannen nickade och sa: ”Jag också”. ”Men värst av allt, sa pojken, är att de vuxna ibland inte ser mig”. Då kände han värmen från sin morfars gamla och skrynkliga hand i sin. ”Jag förstår precis vad du menar”, sa han.
Och det är det värsta av allt här i livet:att inte bli sedd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0