Jag är glad idag med

så lång verkningstid har skratt och du har rätt Ove, det Så ska vi skratta :)
Dagen idag har varit så mörk och dyster, blåsig och regnig. Men jag gläder mig än åt den långa, varma, vackra hösten!
Vi pillar med lite julförberedelser, jag fick recept av Majlis på ett mycket gammalt julbröd. Det + lite julbullar har det blivit idag. Men det har inte varit någon bra bakdag, ideliga fel och ingredienser som glömts bort ---:(
 
En mysig lördagkväll hade vi som vi kan tänka tillbaka på: tack kära systeryster och svågern Kent. Det är roligt med sammanslagna firanden och jag fick ju ännu ett fint och användbart hjärta. Vi hade restaurang Cattelin som kvällens ämne, men eftersom jag i vanlig ordning glömde ta kort så har jag inget att visa :(
 
Nu är det faktiskt time to go to bed. Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0