Min käre bror myntade ett nytt begrepp förra söndagen:

Så ska det låta har blivit Så ska vi skratta och det har verkligen bekräftats ikväll :) Endera har jag ändrat mitt beteende radikalt eller så är det verkligen så mycket roligare med Kalle Moraeus eller? Kan det vara gästerna också? Eller sammansättningen av gästerna? Eller eller eller? Jag minns ju faktiskt att vi skrattade mycket och hjärtligt när Peter Harrysson var programledare, so what? Inte ett ont ord om Peter Settman, men han kanske inte är lika rolig? Eller har lika roligt? Fast i kväll hade han ju roligt?
Ja, det finns många olika sätt att tänka, men! Det viktiga måste ju ändå vara att ha roligt och att få skratta. Om det då sker tillsammans med musik så är ju faktiskt måttet helt rågat :)
Det här, Signe, vill jag gärna ge till dig och de andra barnen i vår familj och i hela världen! Det här är glädje, kärlek och gemenskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0