Så har ett nytt Så ska det låta passerat.

Även om det inte inbjöd till så många skratt så var det bra ändå. Jag är väldigt förtjust i Sonja Aldén och Oskar Sia och blev verkligen inte besviken :)
Huset har varit lite tomt det senaste dygnet :( Vad fort man vänjer sig med att ha sina kära hemma! Jag fick nästan svälja ned en tår när jag kom upp på Joys rum (gästrummet) och där stod två par gråa filttofflor prydligt uppställda under sängskåpen :) Ett par större och ett par mindre! Stefan och Joy! Du är för go´du Stefan <3
Jag skulle ha visat en bild på tofflorna med bildfunktionen på bloggen funkar inte, jättetråkigt tycker jag :(
I morgon blir det en hel del att göra, matplanering och städning inför den sista dagen 2013, biblioteket, affärer m m. Men det är också skönt att det snart är ett nytt oskrivet år, det har jag alltid tyckt. Dessutom är ljuset på väg tillbaka och vi har vi har den bästa årstiden framför oss :)
Ska se om jag kan stjäla lite bilder:
 
Snyggt, eller hur?
 
 
Vacker, eller hur? Och skönt att ni kommit hem helskinnade :)
 
 
Ha det bra, Roger och Henrietta, det är ni värda!
 
Så är det nattetid igen, tycker ibland att det är mörkt dygnet om--- men ingen idé att klaga. 
God natt och sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0