Fredag natt eller lördag morgon?

Så sent på natten är det och vi har tillbringat en mysig stund i köket med Suz och Kenneth som nyss anlänt. Skratt och glam, jag är glad ända in i märgen :)
För övrigt har veckan varit skaplig. Har mått ganska bra, vävt, varit på föreningsmöte, pratat med goá vänner, haft besök, kelat med de kära kissarna, pratat i telefon med älskade barn, skrivit och länkat på Facebook, haft åsikter och insikter precis som vanligt :)
Saknar mitt Hjärta så otroligt mycket, det svider, värker och bränner,... jag önskar så att vi fick henne tillbaka.....
 
Sålt en massa på Tradera har jag ju också gjort :), vilket medför arbete vilket jag är glad för. Att jobba motar sorgen.
Så har vi tyvärr fått vintern tillbaka, snö, is och kyla. Men det är också ljusare och talgoxen sjunger vårsången:)
 
 
Hon väntade på husse. Sista dagen, sista bilden, sista gången .... att man kan älska en liten hund så mycket?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade fina lilla hjärtat. <3

2013-02-09 @ 10:28:13
Postat av: Anonym


hej !
vilken underbar liten hund så fin på jorden och förmodligen ännu finare i himlen
ha en bra dag tillsammans med de dina
din vän

2013-02-09 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0