Hejsan igen! Nu är vi hemma!

Jag börjar med en bild på Signe så klart :)
 
Därefter kommer en bildkavalkad från veckan som gått.
 
 
Oskarshamn sett från Ölandsbåten :)
 
 
 
Vet inte ens hur många loppisar vi besökte, det var helt otroligt kul.
 
 
Den här lilla sötingen var också till salu, men jag vågade inte fråga om priset, fick springa därifrån för att inte falla för frestelsen.
 
Sandviks kvarn åt vi gott. Egon o Robert käkade kroppkakor, Josse o jag åt en underbar räksallad. Förlåt Josse, jag såg inte att du somnat :)
 
 
Käre maken ser verkligen hungrig ut.
 
 
Lufsa, och kroppkaka.
 
 
Jättegott!
 
 
Kamelridning sett på avstånd.
 
 
 
 
Söta påsar inköpta i en söt affär :)
 
 
Stigen till havet.....
 
 
 
Fika vid havet.
 
 
Emil får avsluta just den här kavalkaden. Det kommer mer sedan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0