Klara färdiga gå!!!

Nu kära bror o svägerska samt svägerskans härliga syskon med äkta hälfter: Nu är det mesta klart - nu kan ni komma :) Sista brödet är i ugnen, Bernes bröd är hemköpt, köttgrytan är på g. Min goa läkare har nyss ringt och meddelat att det i alla fall inte är blodpropp i benet vilket jag tackar och bockar för :) Nu ska vi prova med att ta ut den ena blodtrycksmedicinen (som är väl känd för att bråka med ben och leder) och så får vi avvakta. Men jag är ju redan betydligt rörligare bara av cortisonet i vä knä, så jag är jättenöjd.
 
Ernst-bröd a´la Levsäng. Alltså med mängder med fröer och kärnor i.
 
 
 
Jättefint svenskt kött som bara har farit 5 mil mellan slakteri och butik, fått mörhänga på gammalt manér och inhandlats över disk. Tack för att sådana Ica-handlare finns kvar, Freijs Livs i Lyrestad, som bara säljer svenska varor och är stolta över det :)
 

Kommentarer
Postat av: Broder Ove

Vi kan nu intyga att all mat var av högsta kvalitet Speciellt det hembakta brödet

2013-07-12 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0