Som vanligt ......

 
Nu jä.....s blogg.se igen. Den här stulna bilden la jag ut i morse med text om allra finaste Signe med allra finaste farmor! Och så finns bara rubriken kvar :( Snöpligt.
 
Men det finns annat roligt som jag inte hann skriva förut idag, tur var väl det för då hade allt försvunnit :)
 
Först och främst:
Stort Grattis till kära lillsyster-yster som idag blir bara äldre och äldre, dock inte mindre yster :)
Vi tar en sådan kväll som när du fyllde förra året, eller hur?
 
Så ännu en rolig sak: Idag firar jag fem år som icke-rökare :) Så himla skönt, tyvärr så har mina lungor tagit stor skada ändå :( Jag får vara positiv och tänka: hade jag fortsatt röka hade jag inte levt idag. Då hade jag ju inte hunnit få varken Mikaela, Enyo eller Signe!
 
 
Så här såg hon ut för 55 år sedan. Och är lika söt fortfarande men lite större idag (längre menar jag).
 
Så har det ju också inträffat saker idag: jag har cyklat igen! För första gången på två år! Det kändes underbart och jag hoppas ju verkligen att jag får vara ifred nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0