Vad lämnar vi för jord?

Lilla kära Signe!
Ikväll har jag känt en djup hjärtats oro för dig och din framtid.
Jag har ju under de senaste 20-22 åren fått en allt större respekt för hur vi påverkar vår jord med vårt sätt att leva: vi äter hellre gift bara för att ha mycket att välja på, vi köper hellre giftiga kläder än att inte vara trendiga, vi bor giftigt, vi lever giftigt! Och det allra värsta är att vi släpper ut allt gift i vår vackra natur och åstadkommer därmed katastrof efter katastrof! Det är absolut inte klokt!
Och jag är jätte-jätteledsen att behöva tvinga dig att på olika sätt ta konsekvenserna. Även om jag vet att du har kloka och kärleksfulla föräldrar så känns det som om klokhet och kärlek börjar vara i minoritet? Mot krig, våld och dåliga värdegrunder. Jag hoppas innerligt att du får ett bra liv, en fin framtid, att människor ÄNTLIGEN tar sitt förnuft tillfånga och reder upp det värsta i alla fall <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0