Det är tråkigt att inte ha den vanliga skrivfunktionen :(

Även om man kan komma in via snabbinlägg, så känns det inte så inspirerande. 
Den här veckan har ju varit helt enorm. I söndags kom Therese och Rasmus hem en sväng och hälsade på-glad! Både i går och idag har Roger varit hemma :), och ikväll har Simon varit här och födelsedagsfikat med mig. Käre maken var på restaurang med sina jobbarkompisar så han fick inte vara med.
Lite spänd är jag ändå inför morgondagens besök på Lungmedicin. Det vore många gånger roligare att vara frisk :( Men det är synd att klaga, behöver bara gå tillbaka ett år för att inse att jag mår betydligt mycket bättre.
En dag efter hjärtoperationen. Där mådde jag inte bra.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you! Du är stark min fina mamma!

2013-06-11 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0