En fin, stark och glad dag!

Fredag, juni, sol ibland, regn ibland, skolavslutning, student-ja det går att rabbla länge. Men här har tunga saker lättat mycket och det känns som om orken håller på att komma tillbaka. Som grädde på moset ska vi äta gammaldags stekt salt sill med potatis och löksky ikväll, tillsammans med goda vännen och närmsta grannen, Yvonne.
I Götene firar man både student och grundskoleavslutning; lycka till i livet Henrietta och din fina familj :)
Vi har planterat lite gåvor; fyra chiliplantor och fyra tomatplantor som käre maken fått av en jobbarkompis. Bugar och bockar :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att det blir bra oavsett och beroende på hur man tar emot men det har varit kämpigt att vara så himla ensam i huset när det enda man ville var att uppleva allt det här nya tillsammans. Men nu kan vi göra det och det är jag jätteglad för :)

2013-06-15 @ 00:39:46
Postat av: Prinsessorna på Bellevue

Åh, vad du har fått kämpa och vad skönt att äntligen vara på väg till rätt instans. Även om jag kan tänka mig att den där operationen ville man helst ha gjort i går. Typ. Stekt salt sill är väl bland det godaste som finns och tack rara du för så fina och snälla ord!

Kraam
Petronella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0