Nu lyckades jag kopiera en bild från fb.

 Får jag presentera vackra mamma Jenny med sin supersöta charmtroll Julia och Meja :)
Bilden är ju så himla fin så jag var tvungen att försöka och glad är jag nu som har den i min blogg. Igår satte Robin ut världens finast kort på söta lilla Signe, tro inte att det gick att kopiera :(
Nu råkade jag trycka på en annan knapp och fram kom en annan bild som jag försökt kopiera men inte lyckats med. 
 
 
Min fina fina Joel som spelar klarinett på Vårkonserten. Men ff får jag inte fram något på Signe :(
 

Kommentarer
Postat av: Robin

du skriver klarinett å hann säger trumpet hahaha han spelar faktiskt saxofon hehe;)

2013-06-02 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0