Tack Robin!

Men inte lika söt som Signe :)
Det jag tycker är så himla fint med det här fotot är ju att mamma o pappa ser så stolta ut! Över MIG! Det fattade man liksom inte förr, inte förrän man fick egna barn och kände den här alldeles specifika, enorma, gudomliga känslan inför den här lilla lilla varelsen. Kärlek till sitt barn, det är det bästa med hela livet, säger jag som levt större delen av mitt liv :)
Och den kärleken blir som ringar på vattnet när man får barnbarn OCH barnbarnsbarn :)
 

Kommentarer
Postat av: Prinsessorna på Bellevue

Meen, vilken otroligt söööt liten Signe! Kan tro att hjärtat svämmar över av stolthet och kärlek! Tusen, tusen tack raraste du för de snälla orden hos mig! Blir lycklig!

Stoor kraam
Petronella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0