Vaknade av solen kl 05.05 och då kan man

faktiskt inte ligga kvar i sängen. Upp till livet, åtminstone kaffet och så hoppas på en bra dag. 
Vilket det också blev. En bra dag alltså :)
Men jag är supertrött nu. Vi har jobbat i trädgård och tvättstuga hela dagen och det började se snyggt ut, åtminstone i tvättstugan. Det var innan Käre maken kopplade trädgårdsslangen till tvättstugekranen och sedan gick därifrån :(
Nej, nu har ni helt fel! Jag skällde inte ett dugg, det fanns inte så mycket att säga-bara en massa att torka. Och det var ju i alla fall bara vatten :) 
Solen bara strålar över oss hela tiden och värmen är helt suveränt skön. Åh, vad jag önskar att det ska bli en så här fin sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att ha min älskade mamma "tillbaka" med livsglädje och hela konkarongen :D. Puss

2013-06-03 @ 23:13:57
Postat av: Robin

Låter som en typisk "morfar grej" haha;)

2013-06-04 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0