Några låga dagar.

Men det finns ändå saker som lyser upp mörkret: janetkristina.com till exempel :) En ung söt tjej med supersunda åsikter. Tack Joy, ibland behöver man rejäla knuffar. Just nu känner mig nästan helt knäckt av att en j...........s idiot i Nordkorea får hålla på hota med atomvapenkrig. Och då känner mig också som himla arg! Arg på alla som röstat fram kärnkraften, arg på alla som handlar med vapen, alla som gapar om invandrare, alla som röstar på nazistpartier TROTS historiens sanna jag! Arg på alla som inte förstår sambandet mellan att se sig själv som klart högre stående varelse och därav följande våld, hat och krig :(((.
Så, nu har jag blåst ur mig lite i alla fall och gör som jag brukar: tänker på alla som jag älskar.

Kommentarer
Postat av: janetkristina

Åh vad glad jag blir! Och vad härligt med såna kloka och snälla läsare :) TACK för att du är en sådan glädjespridare!

2013-03-26 @ 18:29:46
URL: http://janetkristina.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0