Onsdag eftermiddag den 13 mars 2013.

Det låter ödesdigert speciellt med tanke på snöstormen i morse, den iskalla vinden nu och varningen för -20 i natt. Jo, så är det. Vintern försöker alltid ta strupgreppet på den kommande våren, men kan ju ändå inte hindra något egentligen.
För att inte deppa ihop totalt så gjorde jag en tras- och spetskrans idag. Det är ändå så att man glömmer onda tankar när man gör något roligt :)
 och i vanlig ordning levereras den suddig :)
 
 
Shabbat klart en liten väggljushållare, funderar på om det är något för Tradera?
 
Zita och käre maken bär in ved. Det är bäst att vara förberedd för den sista vargavintern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !
tycker mycket om kransen och jag tyckte även om ljusstaken du gör såå mycket fint ock nu ser du till att fortsätta göra mycket fint till alla som blir glada över dina alster vi är många som är skönhetstörstande din vän

2013-03-13 @ 17:16:17
Postat av: Anonym

Här är det också snöstorm. Har haft en skitdag i backen idag och vred knät åt fel håll :(. Avskyr att de andra är så duktiga och ska hålla mig i min lilla backe i morgon. Vilken fin krans du har gjort! En sån vill jag också ha 😊. Puss

2013-03-13 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0