Städdag hela dagen!

Och då går alltid radion aningen högre än vanligt. Plötsligt hör jag en underbar melodi: Du är den jag kunde va. En av mina favoriter med Mikael Wihe och den som han skrev till Björn Afzelius när han var dödssjuk och den som han spelade på Björns begravning. Texten är helt enorm och det står Mikael Wihe på hela låten. Men idag var det inte han som sjöng, idag var det en av mina nya favoriter: Tomas Ledin! Och som alltid när jag blir påmind om Så mycket bättre så skäms jag lite inför mig själv samtidigt som jag är jätteglad för att fått se programmet och kunnat förändra mitt eget tyckande så himla mycket. Det blir ju som en glädjetsunami för den som älskar musik normalt och så plötsligt får så mycket mera att tycka om. Tack den som kommit på programideén, tack alla ni som medverkar och sist men mest: Thank you for the music och dess skapare <3
Tillbaka till städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0