Glömde ju något viktigt!

Ett gott råd till er alla som har bekymmer med andnöd:
 
  
 
Hur larvigt och effektivt som helst! En plastflaska, lite vatten, en pvc-slang, en hink för att komma upp i läge för att vara rak i ryggen och så hämtar man in luft genom näsan. Mycket luft, man fyller sina lungor efter bästa förmåga, så andas man ut via röret ned i vattnet! Det är ingen underkur, man får hålla på varje dag, inte lång stund men flera gånger (jag gör 10 andningar ca 6 ggr per dag) och jag mår så otroligt mycket bättre :) Får in massor med luft, kan syresätta varenda liten por :) slipper andnöd, slipper att undra varför man har kramp i benen varenda j.....a natt, varför , varför , varför. Alla "små" bekymmer (t ex kissa) är inga bekymmer längre, allt knallar på som det gjort i alla år förut! Då medans jag i lugn och ro rökte och inte brydde mig (översatt inte förstod, inte visste).
En annan sak, påtänkt senare: på vårdcentralen idag fick jag ju en akutläkare. Det visade sig vara en at-läkare från Polen (tror jag), en tjej som heter Linda. Och var hur duktig och trevlig som helst. Hon berättade för mig att Karin var hennes "ledare" och att hon gick vidare på sin utbildning till distriktsläkare. Karin Hedbrandt, min vanliga läkare, hur duktig och bra som helst,, den bästa läkare jag träffat i hela mitt liv och jag blev så glad: att hon vidareutbildar fler läkare är ett friskhetstecken :)
 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Så himla skönt att du mår bättre och att du är så duktig med andningsträningen! Hörs i morgon! Puss

2013-05-31 @ 23:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0