Idag är solen tillbaka, skönt!!

Och vi pysslar med vårstädning både på altan och i trädgården. Det är knappt man vågar tro på att det äntligen ska bli sommar :). 
Så glömde jag ju berätta om fredagens roliga äventyr tillsammans med söta systeryster. Vi drog på Loppisturne, den här gången blev det Götene och Lugnås. Jag hittade en jacka som såg helt oanvänd ut och var i mycket bra kvalitet. Enda felet var färgen, svart med röd dekor-inte riktigt min smak. Så jag frågade kära systeryster och hon tittade på den och sa : "Marin och röd/vitt är väl jättesnyggt" och så tittade hon lite frågande på mig. Himmel så korkad man kan bli, den ÄR ju marin-röd-vit och så pass snygg att jag köpte den. Hittade också ett sött litet Skansenkrus samt två fina spetsar. Allt detta i Götene, ingenting i Lugnås. Käre maken hittade ett vitrinskåp till sina cd-skivor och trodde att det skulle räcka till :)
 
 
 
Siwans murgrönehörn.
 
 
Första hängpelargonen ute! Jenna! Jag har en likadan till dig + några andra.
 
 
Min favoritmurgröna <3
 
Och så till sist: min favoritekorre :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0