Väldigt mycket här i livet handlar om...

ge och ta. Och min blogg har jag ju liksom inte varken gjort eller vågat själv!! Men jag vågade anta utmaningen och jag har skrivit för mina nära och kära, mina åsikter (kanske för lite) och tyvärr ibland för nära och för utlämnande.
Nu tror jag att det är dags att ge vika: för, tvitter, instagram mfl och jag känner att jag orkar liksom inte ge mig in i teknikstressen än en gång. Jag ger upp, jag lägger mig, ger mig, viker mig ------ vill inte mer men inte utan protest:; 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejje! Du får inte sluta blogga!!!

2013-05-20 @ 00:10:25
Postat av: Robin

lägg inte ner bloggen mormor!

2013-05-20 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0