Världens absolut finaste väder!

Och jag vill vara väldigt glad och lycklig, som man egentligen ska vara när solen skiner och man har fått ett jättefint skafferi! Och dessutom går i väntans dagar: på sitt första barnbarnsbarn och inte BARA det utan det är våran fina fina Robin som väntar på sin första ättelägg! I den här flickfamiljen så är allting stort, glatt och välkommet. Men när det händer något med våra få, och älskade pojkar, då är vi som hönor: Kacklar, kacklar och är förtjusta.
Nåväl! Mitt i all sol och väntan så är jag väldigt, väldigt ledsen. Jag vill absolut inte skriva det här (för då blir det ju sant) men jag mår inte bra. Det hjälpte inte med hjärtoperation, det hjälper inte med mediciner. Något är fel och man letar febrilt. Jag är naturligtvis inte döende, men det är så ini.......j........a tråkigt! Jag kan liksom inte göra allt det jag vill. Snälla, snälla! Så klart meddelar jag mig i morgon när min kära läkare ringt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig kära mamma! Allt kommer att bli bra <3

2013-05-02 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0