Inga kommentarer :(

Det känns verkligen som en envägskommunikation det här ? Inte riktigt vad som var meningen och vad jag ville! En diskussionsblogg var vad jag egenligen önskade mig, men här är inte ens familjekommentarer ? Ok, Robin och Joy, ni leder, Josefin kommer på 10 plats, Suz på 20 plats, Ewa och Ove tror jag delar 21 plats, Annelie är inte alls med, Lilian är med ibland-troligen tätare än min familj-jag räknar inte omgångar men jag räknar hjärtgångar :) Roger tror jag inte alls bryr sig att läsa ens :(
Ok! OM det här är något som intresserar så borde det väl ändå finnas en liten kommentar? Om inte: så kunde ni väl vara ärliga att säga ifrån?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrev en kommentar igår där jag bad om förlåtelse för min försumlighet o även jennys blogg kommenterar jag inte så ofta dålig mor o dålig vän förlåt

din vän

2013-11-27 @ 06:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0