Segt är det att vänta!

Men jag får tänka att: den som väntar på något gott .........
Joy o Stefan är på väg hem och det är faktiskt länge sedan. Vi träffade dem ju på Signes dop, men för övrigt känns det länge sedan. 
Det blir inte så många åsikter och debatter längre sedan jag drabbades av GöraFärdigtSjukan. Det hinns liksom inte med att vara så aktiv på bloggen :) Dessutom tar ju Signe mycket av min bloggtid, jag måste ju hinna med henne i utvecklingen trots att det sker på distans :) Och det är ju tid som gör en mig mycket glad och pigg.
För övrigt händer det ju så himla mycket i världen att man inte riktigt vet hur man ska uttrycka det viktiga. Men jag har tagit ett aktivt beslut att verkligen bekämpa nazism och även övriga extremtänkare. Det är så fruktansvärt att både vi, Danmark och Norge nu har nazister i regeringen? Har man glömt ALL historia eller fått sitt intellekt kvaddat?
Jag jag ska inte bli tjatig. Det är dags för Skavlan och där kommer vi att få återse Marie Fredriksson, heder åt henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0